Prestaties 2020

Vanwege de corona-maatregelen en de impact daarvan op onze bedrijfsvoering, deelt de overheid met NS het inzicht dat rapporteren over prestaties in deze uitzonderlijke tijd zijn beperkingen kent. Dat heeft ons doen besluiten om met ingang van maart 2020 geen maand- en kwartaalrapporten op te stellen voor externe verantwoording.

Realisatie februari, 12mnd voortschrijdend

De streefwaarden voor 2024 zijn op dit moment nog niet bekend en worden opgenomen in dit dashboard na afronding van de midterm review

Onder of boven streefwaarde

Algemeen klantoordeel

88,8%

88,8%
0 100

Zitplaats­kans in de spits

94,8%

94,8%
0 100

Zitplaats­kans in de spits HSL

97,0%

97,0%
0 100

Reizigers­punctualiteit 5 min

92,5%

92,5%
0 100

Reizigers­punctualiteit HSL 5 min

83,7%

83,7%
0 100

Reizigers­punctualiteit 15 min

97,7%

97,7%
0 100

Algemeen klantoordeel HSL

88,0%

88,0%
0 100

Klantoordeel sociale veiligheid

90,6%

90,6%
0 100

Aansluiting op andere vervoerders

96,0%

96,0%
0 100

Reis­informatie treinketen

85,3%

85,3%
0 100

Top 10 drukke treinen

2,8%

2,8%
0 10

Informatie bij ontregeling

84,7%

84,7%
0 100