Reisgemak

Realisatie september 2020
De streefwaarden voor 2024 zijn op dit moment nog niet bekend en worden opgenomen in dit dashboard na afronding van de midterm review

Zitplaatskans in de spits HRN

100,0%

Zitplaatskans in de spits HSL

100,0%

Top 10 drukke treinen HRN

0,0%

Bezettingsgraad spits

Vanaf 13 maart 2020 is het ophalen van de gegevens stopgezet omdat NS het gezien de 1,5 meter maatregelen niet gepast achtte om enquêteurs door de trein te sturen. Hierdoor zijn vanaf maart 2020 geen cijfers beschikbaar.

Klantoordeel vervoercapaciteit in de spits

Vanaf 13 maart 2020 is het ophalen van de gegevens stopgezet omdat NS het gezien de 1,5 meter maatregelen niet gepast achtte om enquêteurs door de trein te sturen. Hierdoor zijn vanaf maart 2020 geen cijfers beschikbaar.

Klantoordeel vriendelijkheid personeel in de trein

Vanaf 13 maart 2020 is het ophalen van de gegevens stopgezet omdat NS het gezien de 1,5 meter maatregelen niet gepast achtte om enquêteurs door de trein te sturen. Hierdoor zijn vanaf maart 2020 geen cijfers beschikbaar.

Klantoordeel hulpvaardigheid personeel op het station

Vanaf 13 maart 2020 is het ophalen van de gegevens stopgezet omdat NS het gezien de 1,5 meter maatregelen niet gepast achtte om enquêteurs door de trein te sturen. Hierdoor zijn vanaf maart 2020 geen cijfers beschikbaar.

Klantoordeel vriendelijkheid personeel op het station

Vanaf 13 maart 2020 is het ophalen van de gegevens stopgezet omdat NS het gezien de 1,5 meter maatregelen niet gepast achtte om enquêteurs door de trein te sturen. Hierdoor zijn vanaf maart 2020 geen cijfers beschikbaar.

Schone treinen

Vanaf 13 maart 2020 is het ophalen van de gegevens stopgezet omdat NS het gezien de 1,5 meter maatregelen niet gepast achtte om enquêteurs door de trein te sturen. Hierdoor zijn vanaf maart 2020 geen cijfers beschikbaar.

Klantoordeel reinheid interieur treinen

Vanaf 13 maart 2020 is het ophalen van de gegevens stopgezet omdat NS het gezien de 1,5 meter maatregelen niet gepast achtte om enquêteurs door de trein te sturen. Hierdoor zijn vanaf maart 2020 geen cijfers beschikbaar.

Klantoordeel reinheid stations

Vanaf 13 maart 2020 is het ophalen van de gegevens stopgezet omdat NS het gezien de 1,5 meter maatregelen niet gepast achtte om enquêteurs door de trein te sturen. Hierdoor zijn vanaf maart 2020 geen cijfers beschikbaar.

Klantoordeel over het gebruik van de OV Chipkaart

Vanaf 13 maart 2020 is het ophalen van de gegevens stopgezet omdat NS het gezien de 1,5 meter maatregelen niet gepast achtte om enquêteurs door de trein te sturen. Hierdoor zijn vanaf maart 2020 geen cijfers beschikbaar.