Reisgemak

Realisatie juni 2021
Streefwaarde

Zitplaatskans in de spits HRN

99,9%
95,5%

Zitplaatskans in de spits HSL

100,0%
94,9%

Aantal drukke treinen per werkweek in de spits HRN

0,7
100,0

Klantoordeel zitplaatskans

NS rapporteert vanaf 2021 over de klanttevredenheid middels de OV Klantenbarometer. Deze barometer publiceert alleen jaarcijfers. Vanwege Corona worden sinds maart 2020 geen enquêtes afgenomen.

Bezettingsgraad in de spits

Vanaf 13 maart is het ophalen van de gegevens stopgezet omdat NS het gezien de 1,5 meter maatregelen niet gepast achtte om enquêteurs door de trein te sturen. Hierdoor zijn vanaf maart 2020 geen cijfers beschikbaar.

Reizigerskilometers in de spits

Vanaf 13 maart is het ophalen van de gegevens stopgezet omdat NS het gezien de 1,5 meter maatregelen niet gepast achtte om enquêteurs door de trein te sturen. Hierdoor zijn vanaf maart 2020 geen cijfers beschikbaar.

Reizigerskilometers in het dal

Vanaf 13 maart is het ophalen van de gegevens stopgezet omdat NS het gezien de 1,5 meter maatregelen niet gepast achtte om enquêteurs door de trein te sturen. Hierdoor zijn vanaf maart 2020 geen cijfers beschikbaar.

Zitplaatskans in het dal HRN

100,0%

Zitplaatskans in het dal HSL

100,0%

Klantoordeel netheid treinen

NS rapporteert vanaf 2021 over de klanttevredenheid middels de OV Klantenbarometer. Deze barometer publiceert alleen jaarcijfers. Vanwege Corona worden sinds maart 2020 geen enquêtes afgenomen.

Klantoordeel veiligheid stations

NS rapporteert vanaf 2021 over de klanttevredenheid middels de OV Klantenbarometer. Deze barometer publiceert alleen jaarcijfers. Vanwege Corona worden sinds maart 2020 geen enquêtes afgenomen.

Klantoordeel over het gebruik van de OV-Chipkaart

NS rapporteert vanaf 2021 over de klanttevredenheid middels de OV Klantenbarometer. Deze barometer publiceert alleen jaarcijfers. Vanwege Corona worden sinds maart 2020 geen enquêtes afgenomen.